Wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Jestem absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (oddział Sopot), gdzie ukończyłam specjalizację wspomagania rozwoju dzieci. Moją pracę magisterską, poświęconą Rozwojowemu Zaburzeniu Koordynacji, napisałam pod kierunkiem Prof. zw. dr hab. Marty Bogdanowicz. W ramach studiów ukończyłam również kurs pedagogiczny, który wyposażył mnie w praktyczną wiedzę o funkcjonowaniu placówek oświatowych.
Specjalistyczne szkolenia
W trosce o najwyższą jakość pomocy psychologicznej, ukończyłam szereg specjalistycznych szkoleń:
- „Studium metod pracy z dziećmi – ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami lub opiekunami” w Fundacji Dzieci Niczyje w Warszawie – gdzie zdobyłam kompetencje w zakresie interwencji, diagnozy i terapii dzieci doświadczających krzywdzenia.
- „Psychotraumatologia ogólna” w Fundacji Pomorskie Centrum Psychotraumatologii w Gdańsku – szkolenie to pozwoliło mi rozwinąć umiejętności pracy z dziećmi w kryzysie oraz poznać zasady interwencji kryzysowej.
- „Terapia rodziny w sytuacji rozwodu – rola współmałżonka, rola rodzica, rola psychoterapeuty” – specjalistyczny kurs pogłębiający wiedzę o wsparciu rodzin w kryzysie rozwodowym.
Dodatkowo ukończyłam kursy:
- „Praca z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi”
- „Kurs podstawowy terapii metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne”
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w renomowanych placówkach:
- Świetlica socjoterapeutyczna „Koniczynka” w Gdyni
- Publiczna Szkoła Podstawowa Sióstr Salezjanek w Rumi
- Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Gdańsku
- Niepubliczne Przedszkole im. Jadwigi Kuleszy w Gdańsku
- Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
- Ośrodek Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju w Gdańsku
Rozwój zawodowy
Regularnie uczestniczę w konferencjach naukowych, w tym m.in. w konferencji „Trauma. Do przeżycia. Pomoc instytucjonalna dla młodzieży straumatyzowanej w województwie pomorskim” (15.06.2013r). Stale poszerzam swoją wiedzę poprzez studiowanie literatury specjalistycznej i śledzenie najnowszych osiągnięć w dziedzinie psychologii dziecięcej.